Lima Entri Terbaik Denaihati di Google Search

Lima Entri Terbaik Denaihati di Google Search
Denaihati.com adalah sebuah blog dari negeri jiran Malaysia yang semula merupakan blog biasa, sekarang telah menjadi luar biasa. Bahkan di tahun 2012 ini Denaihati telah melakukan sebuah terobosan besar dalam industri blogging dengan membuat Akademi Denaihati dan sebagai langkah awalnya diadakan pula Seminar Wordpress yang akan dilaksanakan 14-15 April mendatang.

Dilihat dari entrinya, banyak sekali entri dari Denaihati yang masuk dalam Top 10 Google search Malaysia. Berikut ini Lima Entri Terbaik Denaihati di Google Search yang sempat saya lihat dan jumpai :

1. Entri ekonomi Masterchef Chef Jo yang aku kenali (60,000,000)

Lima Entri Terbaik Denaihati di Google Search






2. Entri contest  Projek Review Ultrabook Toshiba (36,600,000)

Lima Entri Terbaik Denaihati di Google Search

3. Entri wordpress Seminar Wordpress : Produk Baru Dari Akademi Denaihati (26,800,000)

Lima Entri Terbaik Denaihati di Google Search
4. Entri automobile Honda Insight edisi baru lebih hebat (9,140,000)

Lima Entri Terbaik Denaihati di Google Search






5. Entri politik Himpunan Hijau 2.0 dan Lynas (4,770,000)
    Lima Entri Terbaik Denaihati di Google Search






    Kiranya ini akan menjadi sebuah contoh baik terutama bagi saya dan juga bagi sahabat blogger semua dalam mengelola sebuah blog.

    “Akademi Denaihati akan menganjurkan Seminar Blog WordPress Pertama pada 14-15/4/2012 cepat daftar sebelum terlambat“.

    19 Responses to "Lima Entri Terbaik Denaihati di Google Search"

    1. Wah... saya kalah duluan dari Kang Dadan

      ReplyDelete
    2. @Bang Iwan
      Tidak juga bang, masih banyak waktu koq, bang Iwan dan buat entrinya belum..?

      ReplyDelete
    3. minta izin pinjam gambar..hehe

      ReplyDelete
    4. @Dadan Darmawanakhirnya jadi juga entri saya Kang.. meskipun tidak sekreatif punya Kang Dadan

      ReplyDelete
    5. @Bang Iwan
      dah jadi bang, entar saya berkunjung kesana, moga entri bang Iwan masuk dalam 20 pemenang..

      ReplyDelete
    6. @Muaz Faris
      silahkan bro Muaz...terima kasih kunjungannya..

      ReplyDelete
    7. selamat berjuang kang dadan semoga bisa dapat juara..

      ReplyDelete
    8. @Logika Matematika
      Terima kasih bro atas dukungan, do'a dan kunjungannya...

      ReplyDelete
    9. saya sudah lama tdk main2 lagi ke Denai Hati..

      mkasih infonya bang..

      ReplyDelete
    10. baru perasan kalau denah hati dari Malaysia hihihi

      ReplyDelete
    11. terima kasih atas penyertaannya bang. semoga berjaya.

      ReplyDelete
    12. @Aplikasi Android
      Kalau saya setiap saat selalu berkunjung ke Denaihati...terima kasih kembali atas kunjungannya

      ReplyDelete
    13. @Denaihati
      Sama-sama bro DH, ini merupakan salah satu wujud persahabatan, terimakasih pula atas do'a dan kunjungannya...

      ReplyDelete
    14. Wah begini rupanya cara entrynya,Insyallah akan cuba diusahakan terimakasih kang.

      ReplyDelete
    15. @onlajer
      Entri saya belum tentu benar, ini hanya kira-kira saya saja...iya waktunya hanya sampai nanti malam pukul 11.59 waktu Malaysia

      ReplyDelete
    16. baru denger blog denaihati. hehe. ini masuk konteskah, kak? :D lama ga ngontes, hehe

      ReplyDelete
    17. @Ila Rizky Nidiana
      saya juga baru mengenalnya desember kemarin dan tiap hari setia mengunjunginya, Insya Allah masuk tinggal menunggu keputusan...coba lihat langsung disini http://denaihati.com/5-entri-terbaik-denaihati-di-google-search-malaysia

      ReplyDelete
    18. Sekali lagi jutaan terima kasih diucapkan kerana sudi join contest. InsyaAllah keputusan akan diumumkan pada entri khas dalam masa terdekat. Teruskan bersama denaihati dr masa kesemasa untuk mengetahui keputusan.

      ReplyDelete
    19. @Denaihati
      Terima kasih kembali...Insya Allah saya akan tetap mengunjungi Denaihati

      ReplyDelete