Dapat Tudung Cantik dari Kedai Kak Siti

Tadi siang, saya kedatangan Pak Pos yang mengantarkan sebuah paket kiriman, katanya dari Malaysia. Begitu saya terima dan saya buka ternyata isinya sehelai Tudung Cantik berwarna biru.

Dapat Tudung Cantik dari Kedai Kak Siti

Teringat pada sebuah postingan di Denaihati yang berjudul Undian Nuffnang Blogger Of The Year bermula #DiGiWWWOW, di postingan ini Denaihati memohon bantuan dari para rakan blogger dan semua pengunjungnya untuk memberikan vote pada DiGi WWWOW Awards untuk Nuffnang Blogger of The Year. Alhamdulillah Denaihati pun dapat ranking #8.

Di akhir postingan tersebut ada maklumat yang Denaihati tulis, satu diantaranya adalah :

Kalau nak dapat single-shawl percuma sila LIKE dulu kedai kak siti kat http://www.sweetkurma.com dan VOTE Denaihati dan tunjukkan bukti screenshot di FB Kedai Kak Siti.

Sebagai rakan blogger saya pun ikut memberikan vote, meski tujuannya bukanlah untuk mendapatkan single-shawl percuma, namun semata-mata karena sebuah persahabatan dan merealisasikan slogan Denaihati Hidupkan Untuk Memberi. Betul tidak ?

Ternyata Tudung Cantik tersebut adalah pemberian dari Kedai Kak Siti. Tudung cantik tersebut saya hadiahkan pada istri tercinta, beliau sangat senang dan langsung memakainya sehingga membuatnya semakin kelihatan cantik.
Dapat Tudung Cantik dari Kedai Kak Siti

Untuk itu saya ucapkan banyak terima kasih kepada Kedai Kak Siti dengan blog SweetKurma, semoga kebaikannya di balas dengan yang lebih banyak, lebih barokah oleh Allah SWT, serta usaha bisnisnya semakin maju. Terima kasih pula pada Denaihati, semoga semakin hari semakin berkembang dan berjaya.

6 Responses to "Dapat Tudung Cantik dari Kedai Kak Siti"

  1. alhamdulillah syukur...saya ikhlas...

    ReplyDelete
  2. Selamat kang dapat kudung cantik bisa buat istri nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Bang...iya saya kasih sama istri tercinta..
      ngomong2 gravatarnya bagus juga...hehehe

      Delete
  3. alhamdulillah, selamat untuk hadiah yang indah ini,Pak.

    ReplyDelete