Produk atau Perkhidmatan dari Eizil Network

Produk atau Perkhidmatan dari Eizil Network adalah lanjutan dari tugas ketiga setelah Kritik dan Saran untuk Eizil.com, sekaligus merupakan postingan terakhir dalam mengikuti putaran Eizil.com Blogging Contest setelah tugas pertama dan kedua. Tugas ini sengaja saya buat bersamaan dalam satu hari, karena idenya dah ada beberapa hari ke belakang.

Untuk Produk atau Perkhidmatan dari Eizil Network yang saya sarankan dan inginkan ini sesuai dengan keahlian beliau dibidang pembinaan sistem online terutama dalam membina laman web. Dan itupun sesuai dengan salah satu yang saya sukai.

Jadi saya ingin Eizil.com membuat satu ruang khusus untuk pelayanan dalam masalah pembinaan laman web dengan kategori gratis dan berbayar. Tentu antara yang gratis dan berbayar ada perbedaan dan batasannya.

Kenapa demikian? Karena saya pikir hal ini akan sangat bermanfaat dan dibutuhkan oleh semua sahabat blogger terutama yang masih pemula seperti saya. Sehingga pembinaan laman web bisa dilakukan dengan baik sejak dari awal.

Selain itu, tentang keahlian Eizil dalam membina laman web menurut saya gaung belum terlalu diketahui banyak blogger. Saya pun mengetahuinya dari Denaihati dan saat berkunjung ke blog Eizil.com. Untuk itu Eizil perlu melakukan promosi yang cukup besar sebagaimana Denaihati mempromosikan berbagai produk dan perkhidmatannya.

Mungkin hanya itu Produk atau Perkhidmatan dari Eizil Network yang saya inginkan, semoga bisa dijadikan bahan pertimbangan. Terima kasih.

5 Responses to "Produk atau Perkhidmatan dari Eizil Network"

  1. Terima kasih atas cadangan yang diberikan, insyaALLAH akan dipertimbangkan perlaksanaannya, berkenaan promosi, contest ini adalah permulaan untuk memperkenalkan Eizil dan Eizil Network kepada lebih ramai rakan-rakan blogger.

    ReplyDelete
  2. best nie..tapi tak berkesempatan lagi

    ReplyDelete
  3. Insya Allah, saya juga akan sering berkunjung kesana. Meskipun kali ini saya tidak ikutan. Semoga Kang dadan bisa berjaya memenangi kontes ini

    ReplyDelete
  4. Semoga permintaan saudara Dadan mendapat perhatian dan tindakan susulan daripada saudara Eizil.com. Semoga berjaya.

    ReplyDelete